Cum sa organizam petrecerea firmei

Pentru ca se apropie Craciunul, tot mai multe fime organizeaza petreceri si team-building-uri in cinstea angajatilor si a reusitelor pentru anul care a trecut.
Tu cum te implici in pregatirea petrecerii firmei tale?
Daca nu faci parte din echipa de resurse umane a firmei sau din echipa care se ocupa de organizarea evenimentelor, asta nu inseamna ca nu te poti oferi sa dai o mana de ajutor si sa le impartasesti ideile tale.

Fiecare angajat trebuie sa primeasca o invitatie la petrecere. Ai un simt estetic foarte bine dezvoltat si stii sa lucrezi in Paint sau pe calculator? Te poti ocupa tu de personalizarea invitatiilor pentru colegii tai.
Invitatiile si felicitarile hand-made sunt foarte cool si originale, mai ales pentru ca in fiecare, cel care le face pune suflet si pasiune.
Daca nu faci parte dintr-o firma foarte mare, nu va fi foarte greu sa faci acest lucru. In felul acesta economisiti din bugetul alocat pentru petrecere si puteti face altceva cu banutii pe care i-ati fi dat pe invitatii si felicitari personalizate.

Ocupa-te de trimiterea mailu-urilor catre colaboratorii cu care lucrati, pentru a le ura Sarbatori fericite si toate urarile specific perioadei in care ne aflam.
Dand o mana de ajutor departamentului de reurse umane, poate iti vei creste si tie sansele de a obtine o promovare sau de a fi luata in calcul in caz ca vor avea vreodata nevoie de o colega pentru acest departament.

Organizeaza o strangere de fonduri pentru un camin de copii sau pentru un adapost de animalute, cerand ajutorul si sprijinul colegilor.
Confectioneaza o urna pe care sa o lasi la intrarea in sala petrecerii, nu inainte de a da un mail catre toti colegii pentru a-i instiinta asupra acestui lucru.
De Craciun, daruim si primim, asa ca orice ajutor este de bun augur pentru oamenii nevoiasi sau fara adapost.
De asemenea, daca esti sufletul petrecerilor oriunde mergi, nu te da in laturi nici de data asta. Danseaza, invita-ti colegii la dans si fa o atmosfera cat mai placuta si mai relaxanta in jurul tau. Colegii vor aprecia acest lucru si cu siguranta, se vor baza tot pe tine anul viitor.

Gedave

Articol mai vechi

Bunele maniere in afaceri

Urmatorul articol

Cum sa mentinem armonia in cuplu?

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *