gedave

Vrei să te menții în domeniul HoReCa? Iată câteva strategii pentru un succes pe termen lung

Indiferent dacă business-ul tău implică deținerea un restaurant sau a unui hotel, pentru prosperitatea acestuia ai nevoie de un flux continuu de clienți, care să contribuie la dezvoltarea eficientă și durabilă a afacerii tale. Deschiderea unei locații în oraș atrage multe priviri, iar curiozitatea oamenilor îi va motiva să-ți calce pragul noului tău proiect. Dar ce poți face pentru a-ți convinge consumatorii să apeleze în mod regulat la serviciile oferite de localul sau hotelul tău? În mod sigur, dacă vrei să reziști cât mai mult în acest domeniu, ai nevoie ca aceștia să-ți devină fideli, iar pentru asta trebuie să ții cont de câteva lucruri foarte importante.

Iată 4 aspecte la care trebuie să acorzi atenție dacă ai un restaurant sau un hotel:

1. Estetica locației

De multe ori aspectul este esențial pentru succesul unei afaceri, deoarece influențează în mod semnificativ alegerea clienților. Culoarea, mobilierul, iluminatul și decorul trebuie să creeze o atmosferă plăcută și să se potrivească stilului restaurantului sau hotelului tău. De asemenea, aspectul exterior este primul lucru pe care îl văd clienții, așa că este important ca acesta să fie atrăgător. Un astfel de loc trebuie să ofere o experiență de neuitat, ceva cu care oamenii să rămână și despre care să povestească și altor persoane. Nu neglija partea estetică a locației tale și apelează la specialiști în domeniu pentru a te asigura că iei deciziile corecte.

2. Procedura de igienizare

Aici nu încape loc de greșeală. Acest proces este un unul decisiv în această industrie, care este reglementată de norme stricte de funcționare, deci fii foarte atent cum alegi să menții curățenia în propriul local. Asigură-te că toate suprafețele care intră în contact cu alimentele sau persoane sunt dezinfectate în mod regulat și eficient. Alege să achiziționezi produse pentru curățenie de pe Gutuie.ro și fii sigur că acestea te vor ajuta să creezi un mediu curat și plăcut pentru propriii clienți.

Cele mai citite articole

3. Marketingul și publicitatea

Promovarea online este principala strategie de marketing și, poate, cea mai eficientă metodă de a-ți face vizibilă afacerea. Oferă informații despre serviciile tale, orarul de funcționare, tarifele locației și alte detalii suplimentare pe care le solicită clientul. Pentru asta ai nevoie de un site atrăgător, optimizat pentru toate motoarele de căutare. Un alt mod de a obține notorietate este colaborarea cu afacerile locale, așa că alege-ți cei mai buni parteneri pentru o promovare reciprocă.

4. Relația cu clienții

Ascultă de fiecare dată feedback-ul lor și răspunde prompt la nevoile și preocupările pe care aceștia le au. Oamenii sunt diferiți, au nevoi diferite, opinii diferite, iar pentru a-i mulțumi pe cât mai mulți va trebui să fii foarte atent la solicitările fiecăruia. Încearcă să creezi un mediu primitor pentru orice tip de clientelă și vino în sprijinul ei de fiecare dată. Asigură-te că răspunzi la fiecare sugestie sau plângere cu promptitudine și cu respect față de client.

Așadar, întotdeauna o afacere sănătoasă se dezvoltă în urma îmbunătățirii serviciilor oferite. Pentru asta trebuie să fii atent la nevoile celor cărora te adresezi și să reușești să-i convingi să revină pentru o nouă experiență.

Sursă foto: pexels.com

Cele mai citite articole

Articolul Anterior

Cum să beneficiezi de programul Rabla pentru mașini

Articolul Urmator

Cum generezi vânzări prin Social Media Marketing 

Cele mai populare