Ce înseamnă optimizare SEO și de ce este important?

Este extrem de cunoscut faptul că optimizarea motorului de căutare (SEO) este un instrument vital de marketing digital, dar chiar dacă există o înțelegere de bază a ceea ce presupune, este posibil să lipsească totuși înțelegerea solidă a acestor tehnici complexe.

Procesul de optimizare SEO este alcătuit din mai multe elemente diferite, iar cunoașterea a ceea ce sunt acestea și a modului în care funcționează este cheia pentru a înțelege de ce SEO este atât de important. Pe scurt, SEO este semnificativ, deoarece face site-ul web mai vizibil și asta înseamnă mai mult trafic și mai multe oportunități de a converti vizitatorii în clienți. Dincolo de aceasta, SEO este, de asemenea, un instrument valoros pentru conștientizarea mărcii, construirea de relații cu potențialii clienți și poziționarea ca expert autoritar și de încredere în domeniul afacerii deținute.

Ce implică domeniul de optimizare SEO

A trecut mult timp de când cuvintele cheie erau singura tehnică SEO care conta, dar asta nu înseamnă că acestea nu sunt încă cruciale. Diferența este că astăzi cuvintele cheie trebuie să fie bine documentate, alese cu atenție și utilizate cu prudență în conținutul site-ului pentru a fi eficiente. Dar ce sunt cuvintele cheie, mai exact? Cuvintele cheie sunt cuvinte și fraze pe care potențialii clienți le folosesc pentru a găsi conținut online și pe care mărcile le pot folosi pentru a se conecta cu potențialii clienți care își caută produsele și serviciile de care au nevoie. Este important să fie utilizate cuvintele care au rate de căutare ridicate și concurență redusă și să fie alese astfel de cuvinte pentru a optimiza toate titlurile, adresele URL și alte elemente SEO de pe pagină.

În ceea ce privește conținutul, acesta este o parte vitală a SEO, deoarece este vehiculul folosit pentru a atrage publicul. Conținutul trebuie să fie educativ, dar și interesant, relevant, captivant și partajabil. Conținutul vine într-o varietate de forme, inclusiv:

–   conținutul paginii web;

–   videoclipuri;

–   bloguri;

–   infografie;

–   podcast-uri;

–   cărți electronice;

–   postări pe rețele sociale etc.

SEO în afara paginii, sau SEO off-page, implică practici de optimizare externă care se desfășoară dincolo de site, nu pe el. Principala tehnică utilizată pentru SEO în afara paginii este crearea de backlink, deoarece backlink-urile de calitate către site-ul deținut de pe site-uri externe spun motoarelor de căutare că acesta este valoros și de înaltă calitate, iar acest lucru creează autoritate. Există multe tactici pentru construirea backlink-urilor, iar unele dintre cele mai bune practici actuale includ blogging pentru oaspeți, crearea multor infografii care vor fi foarte partajate și menționarea influențatorilor în conținut.

În ceea ce privește SEO local, acesta devine din ce în ce mai important pe măsură ce tot mai mulți oameni folosesc dispozitive mobile pentru căutare. Astăzi, 57% din toate căutările sunt efectuate de pe tablete și smartphone-uri, iar jumătate dintre aceste căutări au intenție locală. Împreună cu utilizarea cuvintelor cheie locale, alte bune practici SEO locale includ revendicarea listelor de directoare, crearea de pagini specifice locației pentru site-ul deținut și crearea de pagini pentru compania deținută pe Compania mea pe Google, Google+ și Google Maps.

Gedave

Articol mai vechi

4 specificații pentru care merită să investești într-un Smart TV

Urmatorul articol

Protecția muncii o birocrație, o obligație morală sau asigurarea succesului

Lasa un comentariu

Comentariul trebuie sa contina minim 30 de cuvinte pentru a fi publicat!

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *