Tips&tricks: descopera cum sa alegi cele mai bune spatii de inchiriat in Bucuresti!

Capitala Romaniei este un loc excelent pentru dezvoltarea unor noi afaceri, motiv pentru care antreprenorii cauta in permanenta spatii de inchiriat in Bucuresti, pe care sa le foloseasca pentru business-urile pe care le conduc. Acest articol este un scurt ghid ce contine lucrurile la care ar trebui sa fie atenti oamenii de afaceri, astfel incat sa gaseasca cele mai avantajoase spatii pentru ei, din toate punctele de vedere.

Cele mai citite articole

Localizare

Pentru inceput, spatiile de inchiriat ar trebui sa fie alese in functie de zona in care se afla. In Bucuresti deja exista cateva zone arhi-pline, in care aglomeratia atinge cote maxime in ceea ce priveste corporatiile. Este vorba despre Pipera si Republica. De aceea, antreprenorii ar trebui sa caute cladiri de birouri in alte zone, pentru a oferi angajatilor o atmosfera mult mai linistita in care sa lucreze si care sa ii ajute din punct de vedere logistic.

Aproape de mijloacele de transport

Un alt aspect de care oamenii de afaceri ar trebui sa tina cont este legat de mijloacele de transport. De exemplu, metroul este cel mai rapid transport cand vine vorba despre Bucuresti, ceea ce inseamna ca oamenii cauta din ce in ce mai mult sa lucreze cat mai aproape de o gura de metrou, pentru a putea ajunge repede la serviciu. In acelasi timp, cladirile pot fi aproape si de statiile de autobuz sau de tramvai, pentru a usura munca angajatilor.

Spatii de inchiriat in Bucuresti in functie de suprafata

Antreprenorii trebuie sa mai ia in calcul ideea de a cauta spati de inchiriat in Bucuresti care sa fie in concordanta cu numarul de angajati pe care il au. Este important ca indivizii sa aiba suficient spatiu la locul de munca, astfel incat sa isi poata desfasura activitatile de zi cu zi in cele mai bune conditii. Mai mult, ideal este ca oamenii de afaceri sa se gandeasca si la planul de dezvoltare pe care il au si sa isi ia o marja de eroare. In cazul in care peste jumatate de an sau peste un an isi propun sa mai angajeze personal, trebuie sa aiba suficient spatiu pentru a acomoda si noii angajati.

Compartimentare

Compartimentarea este si ea esentiala, mai ales cand vine vorba despre corporatii. Este cunoscut faptul ca in multinationale se lucreaza cu precadere intr-un spatiu de tip open space, insa antreprenorii trebuie sa aiba la dispozitie si birouri individuale pentru manageri, respectiv de conferinte, in care sa poata tine sedintele in care anunta ultimele noutati din cadrul companiei.

Punand pe hartie toate aspectele mentionate anterior, oamenii de afaceri isi pot gasi mult mai usor spatii de birouri in care sa inceapa activitatea cat mai repede. Recomandat este, insa ca antreprenorii sa isi acorde suficient timp pentru a cauta cu atentie spatiile de care au nevoie, pentru ca atunci cand semneaza contractul sa fie 100% ca iau cea mai buna decizie. Avand in vedere ca tinerii pun mare pret pe confortul personl, spatiile de birouri trebuie sa inspire confort si sa fie suficient de mari!

Cele mai citite articole

Gedave

Articol mai vechi

Tips&tricks: cum sa alegi cel mai potrivit birou notarial Bucuresti?

Urmatorul articol

Carti de germana pentru copii – Booklandia

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *