Intrebari pe care si le pune o agentie Google ads

Te gandesti de ce trebuie sa stie si o agentie Google ads asa multe informatii inca de la primele discutii. Poate ai primit si raspunsuri daca ai intrebat. Dar aceste raspunsuri pot fi generale. Mai jos ai cateva intrebari pe care si le pune o agentie Google ads si raspunsuri de ce iti adreseaza aceste intrebari.

Ai buget pentru o campanie PPC? 

Este nevoie de cel putin 10 Euro per zi pentru campaniile PPC, deci 300 Euro per luna pentru campaniile PPC, daca aceasta ruleaza zilnic.

Iti permiti un buget de cel putin 15 zile?

Pentru testare, administrare si o optimizare corecta, trebuie sa astepti cel putin 15 zile de cand ai pornit campania pentru a vedea rezultatele, sa vezi daca respectiva campanie este buna sau doar iti cheltuie bani. Nu ai cum sa stii de la inceput daca va fi pe profit campania setata. Poti doar sa estimezi unele rezultate.

Poti sa creezi o grafica buna? 

Imaginile si video pe langa text sunt cele mai atragatoare. Daca nu te pricepi sau nu ai o persoana mai bine angajeaza un freelancer. acesta cu doar 20-30 Euro poate sa iti creeze mai multe imagini si video pe care sa le poti adauga in anunturile tale de Display sau Remarketing.

Ai un site care poate vinde?

Este important cum arata site-ul deoarece, chiar daca ai o reclama Google ads foarte buna, bine setata, aceasta poate sa nu aduca conversii, dar iti poate aduce multe lead-uri (accesari pe pagina). Asa ca site-ul trebuie sa ajute reclama sa converteasca.   

Ai o anumita audienta tinta?

Atunci cand ai o afacere trebuie sa iti setezi si un public tinta. Nu poti sa spui ca toata lumea este tinta ta. Trebuie sa ai un anumit tip de public de la care vrei sa ai comenzi. Acel public trebuie foarte bine targetat.

La ce anunturi rezoneaza publicul tinta?

Pentru a raspunde la aceasta intrebare, agentia va realiza mai multe anunturi si le va testa. Astfel, in viitor va stii ce tip de campanie sa aleaga, ce cuvinte (Keywords) functioneaza, ce obiective sa creeze, ce tip audienta raspunde cel mai bine la anunturile create.

Toate aceste informatii sunt importante pentru ambele parti. Pentru tine, sa iti dai seama daca agentia de marketing online isi poate indeplini obiectivele cu bugetul si audienta careia vrei sa te adresezi, iar pentru agentie sa faca o analiza si sa vada daca se poate ocupa de cont pentru a indeplini obiectivele si conditiile contractuale.

Gedave

Articol mai vechi

Importanta cantuirii pieselor de mobilier din PAL

Urmatorul articol

Gazduire shared: 4 riscuri de securitate (si cum sa le preveniti)

Lasa un comentariu

Comentariul trebuie sa contina minim 30 de cuvinte pentru a fi publicat!

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *